go girl.

hej bloggen.

sitter här och vet inte vad jag ska skriva.
vill bara bli av med alla känslor.
igårkväll när jag sklle sova vid 02-tiden
kunde jag inte sova, jag kände oro för någonting,
men vad, det vet jag inte?

som vanligt är jag ensam hemma, eller nicoline är hemma ikväll,
men hon sover just nu eftersom hon jobbar i morgon.
annars är jag ensam hemma, ganska ofta, i stort sätt jämnt.
min mamma&pappa är på landet och har det bra, själv vill jag inte vara
där på dagarna.. lite segt.

idag började träningen också, vad säger man om den?
fruktansvärt jobbigt och jag tror jag börjar bli förkyld.
det bådar inte gott nu inför helgen då jag åker till halmstad med
joahnna och angelica. på träningen gjorde vi inget annat än att löpa,
rätt segt, måste ha sprungit ungefär 6 kilometer + styrka + backträning.
kan inte påstå att det var härligt och jag ville verkligen inte vara där,
kändes inte bra efteråt heller. jag har ingen kämparglöd och kan inte
peppa mig själv längre, jag undrar varför ? är nog lite trött på allt..
berättade också att vi åker till spanien och missar en match.
vi fick inte direkt applåder för det, nej det var mer dålig planering av oss..
men det är som det är. det är en ny dag i morgon, med träning, eller löpning
som det kommer vara veckan ut. bara att bita ihop och löpa, löpa, löpa.

jag känner verkligen hur trött jag blev helt plötsligt och hur ensam man kan
känna sig, ni vet som att det bara finns du i hela världen oh ingen annan.
att ha en famn man kan vända sig till när allting är tungt och jobbigt och man
bara vill prata i lugn och ro, inte få några svar utan bara ha någon där, som lyssnar
tills allting är ordnat. jag skulle behöva det nu, en famn.

jag låter helt nere, men det är nog inte så illa som det låter, kanske, kanske inte?
jag är bara trött på allt, vill åka härifrån, träffa människor, som kan ge glädje.
mina vänner som jag har är underbara, det finns inte bättre människor än de.
men det skulle ändå vara roligt, fettkul! jag hoppas det finns roliga personer i spanien!
fyfan så roligt vi ska ha, 2 veckor där och nej, jag ska inte få dåligt samvete
för att jag är på semester och missar en kanske två matcher. jag ska träna där.
det ska jag verkligen göra. och jag ska ha roligt, jävligt roligt! men det är tråkigt att vi missar
en match, det är det verkligen. men känner jag mitt lag rätt vinner vi den!

jag tror jag har bloggat klart för den här dagen, om 5 minuter är det en ny dag.
jag ser fram emot den. ny dag - nya tag. hey ho, let's go.

puss och godnatt!

"en hel berättelse, jag har den bredvid mig
tyvärr är den sann och du vill inte höra den.
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0