you know what you did.

ae, jag är dålig på att uppdatera här.
men jag har varken tid eller lust till det just nu,

dagarna bara rinner iväg och det är ungefär 1 månad kvar till skolan
börjar och jag känner redan ångest, faktiskt.

som tur är har jag hunnit med ganska mycket,
gröna lund, bad, grilla, sola, glass, smultronstället & umgås.

men nu på torsdag blir det några dagar i halmstad tillsammans
med johanna, angelica, michael & michaela. vi är hemma igen
på söndagen någon gång.

sen slutar hela sommarlovet med 2 underbara veckor på mallorca,
ena veckan blir det med johanna, angelica, magnus och lotta,
och den andra veckan är vi ensamna där nere och det ska bli så
fruuktansvärt roligt! det ser jag verkligen fram emot..   (h).



men för att berätta om de senaste dagarna,

i tisdags eller vad det nu var för dag så var vi några
stycken hemma hos julia och grillade och myste!
det var riktigt trevligt faktiskt. kul och träffa de som man
inte ser så ofta :)).  


sen i förrgår var jag på smultronstället tillsammans med sophia & hennes
familj och gash va glass jag åt, supergott! :) det blev en summertime, med jordgubbar.
yummi, sen vid 5 åkte vi till krokek och badade, eller doppade oss, sen blev det en cykeltur från
strömsfort - krokek haha, 3 stycken på 1 cykel, som inte ens hade någon luft i bakdäcket.
haha, ae det var bland det roligaste på länge! fettkul!

spenderade natten där och vaknade hos angelica vid 12 ungefär.
dagen gick ganska långsamt och vi gjorde inte såmycket. gick en liten
promenad och sedan vid 5-tiden åkte vi hem. när jag kom hem har jag
ätit och så gick jag ut på en promenad med ronja i ungefär 2 timmar!
härligt, dock regnade det, men det gjorde mig inte så mycket.
kom in vid ungefär 22, och nu ska jag väl snart gå och sova.

träningen drar igång i morgon så det blir att träna och fixa min cykel i morgon,
som någon har punkterat! -.-    men det är som det är.
nu orkar jag itne skriva mer, inte så intressant text heller känner jag,
men mycket text är det! aja, ha det såbra.

puusss&kraaam!
/ caroline.
 

I never thought it would be like this. to be honest,
                         Mi manchi ogni giorno.
  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0