träning.

tjenaaaaa!

kom hem från träningen för ungefär en timme sedan.
har duschat och ätit lite kvällsmat ochså nu.
det blev 2 mörka mackor med smör, ost och gurka på,
sedan en tallrik yoghurt med linfrön, musli, svarta vinbär och
sånadär röda små bär, va de nu heter! sjukligt gott alltså! love it.

dagen har inte innehållt någonting speciellt. är skapligt trött faktiskt.
utebion igår var mysig och var väl hemma rund 1 eller någotliknande.
men mamma väckte mig klockan tio i morse och då blev det frullee och
sedan lite tv. sen bara träning vid 6. mysdag!

i morgon blir det lite saker för frida som ska flytta. jag hoppas på att det blir trevligt,
det blir det nog också! :) ae kul ska det bli i alla fall! :) nu har jag inte så mycket mer att säga.

kan ju tala om att jag är sjukt trött på att springa. det är ju helt förskräckligt tråkigt!
men snart åker jag ju till spanien och slipper det i en vecka och sen är det dags för
seriematch, premiären för hösten! det ska vinnas! :))

nu ska jag gå och smörja in min kropp med lotion, det ska bli skönt!
ha detsåbra, puss och adjö.
<3



"no more lies, no more crying, no more pain, no more hurt,
                                   it's easy to say"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0