torsdag, 9 juli.

godmorgon!

pappa väckte mig vid halv 6 i morse och sa att
det är dags att åka hem. han skulle jobba så det var väl bara att stiga upp.. 
Har spenderat två dygn på landet. igår så hjälpte jag mamma med att
rensa rabatterna, sen typ badade vi, och så ja, bara var. det var härligt,
men nu är jag trött, trött som fan..

det tråkiga är att jag inte kan gå och lägga mig igen, för då
skulle jag sova bort hela dagen och det vill jag inte, men snart
vaknar väl förhoppningsvis alla.. haha!

själv har jag ätit frukost och styrt lite här hemma.
kollat på tv och sett klart 4;e säsongen av OC..
det är bra, ;o.

dagen kommer erbjuda en runda på stan tillsammans med
mamma, kanske fija ockå, vad vet jag? ska ialf köpa mig ett
par jeansshorts och ett par skor, kanske hittar nått mer, om jag har tur :)

ikväll blir det en runda i skogen igen, det ska bli skönt! jag har kommit på
att springa är underbart, bara man tar sig dit, det är dock tråkigt att springa själv.
haha! men nu ska jag lägga mig vid tv;n med ett stort täcke och en mysig kudde.

puss och love,

" I never wanted it to be like this,
  i'm sorry.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0