regn :|

uuuusch,
jag är sjukt trött på att det regnar och är moln hela tiden!
jag vill sola&bada, bli brun och bara måbra!

jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här också, men jag har verkligen
inte haft någon lust alls, väldigt tråkigt.

igår: gjorde jag inte så mycket på dagen. jag sov till klockan 12 och sedan tittade
jag på tv och bara slappade i stort sätt hela dagen, låter ganska tråkigt,
men det var skönt och behövligt! satte faktiskt igång att träna igår, enoormt skönt efteråt.

på kvällen vid halv 11 kom sophia hit, vi gick till uteboin för att se om det var någonting bra,
men det var det inte, men vi var kvar där till ungefär 12, sedan gick vi hem.
när vi kom hem kollade vi på tv och prata, mysan!
somnade väl ungefär vid halv 3.

idag: har jag inte heller gjort så mycket! ;o
jag gick upp vid 9 och var hos tandläkaren halv 10.
var där i ungefär två minuter, jag bytte bara "kedja" eller vad
man säger, snodd kanske.. men whatever, sen åkte jag hem och typ sov.
nästa gång jag går till tandläkaren försvinner tandställningen, så underbart!

tränade även idag, och jag har helt sjukt mycket träningsverk sen igår,
men det var skönt efteråt och någonting jag verkligen vill ha är en boxningssäck.
jag skulle nog må sjukt mycket bättre med en sån! ae jag vill ha det.

nu orkar jag inte skriva mer,
PUSS!

ps, det är bara 2 veckor och 3 dagar kvar till johanna och angelica + jag åker till spanien,
i 14 dagar. ena veckan är johannas mamma och pappa med och andra veckan
är vi själva, gaash så roligt det ska bli !! ;)    ds. 



 '"jag kommer alltid finnas där för dig '"..
           tack, jag märker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0