landet.

godmorgon! :)

vaknade för ungefär 2 timme sedan. har inte gjort så mycket sen dess,
sophia ligger fortfarande i min säng och sover. skönt för henne, haha! 

tyvärr börjar jag bli hungrig så funderar starkt på att gå och äta
frukost, men får se. 

dagen kommer inte inehålla så mycket, blir att umgås med fija på dagen,
vet inte om vi gör nått, men sen så vid 6-tiden kommer pappa hem från
jobbet och då blir det följa med ut till landet. kommer nog stanna där till torsdag, 
eller fredag. ska bli skönt att komma ut dit men lite långtråkigt kanske,
ska ju ut dit och måla eftersom jag vill ha pengar till spanienresan och 
troligen blir det en vecka själva, så jävla skönt, underbart verkligen! :) 

på lördag är det dags för johannas överraskning, eftersom har fyllt år ska vi ta med
henne till ett ställe, det ska bli riktigt roligt faktiskt! sen helgen efter det är jag nog hos mormor
och sen helgen efter drar vi till halmstad! och 5 dagar senare blir det spaaanien, och
när vi kommer hem är sommarlovet slut.. det kommer gå fruktansvärt fort, men roligt som fan
ska det bli !

nu vet ni lite om hur mina dagar ser ut framöver. men jag ska försöka skriva lite när jag har tid.
men nu kurrar det i magen på mig så nu blir det frukost! puss..



"jag förstår inte varför jag bryr mig, det skulle inte bli såhär"


du gör min glad!

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sophia

du gör mig glad stumpan! <3<3

2009-07-07 @ 16:25:03
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: sophia

du gör mig glad stumpan! <3<3

2009-07-07 @ 16:27:42
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0