jag har inga bilder ;o

en trist dag, 6 juli.
för övrigt skulle det ha varit idag,
ett datum, det finns fler. men så är det väl,
i think..


vaknade klockan halv 1 och var verkligen helt slut i kroppen,
konstigt nog, med det har blivit ganska mycket sena nätter så jag behövde nog
sova ut och i morse var det ju inte direkt varmt ute heller så
jag fick min skönhetsömn, somjag förtjänade =)

men det blev att se OC i stort sätt hela dagen och sedan
vid halv 6 blev det 5,4 km löpning i vrinnevi tillsammans med
johanna, och fort gick det! :) sen kom jag hem vid 7 och då blev det middag och
sedan städning för min del, skönt! och nu snart kommer sophiaaa.
blir väl se OC och sen sova i guess, om vi inte gör nått annat, men jag oorkar fan inte det.


åh sen så har jag faktiskt tagit nya bilder, men de är inte överförda till datorn ännu,
orakr inte göra det nu heller, men jag hittade ganska mycket gamla bilder som väckte lite minnen.
det får räcka för idag. puss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0