I MORGON ÅKER VI :) !


spanien, mallorca, alcudía.    <3


har faktiskt packat idag, i stort sätta allt.
jag har lite småsaker kvar som tandborste och sånt
som packas ner i morgon. det ska bli så jääädrans roligt!  (y)


dagen har jag spenderat hemma, för det mesta. var med min söta
mamma på stan vid 11 och jag fick 3 par skor och ett linne. snällt!
jag köpte en after sun och en solskyddsfaktor till mig själv också.
kanske behövs, det är ju varmt i spanien just nu, idag var det runt 35 grader.
love it!

jag har sedan varti hemma och packat och tagi det lungt.
blev träning vid halv 6 och den var jobbig, men rolig.
vi fick spela, äntligen! hihih, men vi löpte rätt mycket också,
så aja, det var bara att kämpa på! sen när vi kommer hem från spanien
så är det dags för seriepremiär, wihu! (y)(y)(y).

pussolove! <3



" det är kanske dags att öppna ögonen och inse fakta. det är över. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0