i don't care..

.. if i never see you again.  
            (8)



klockan ringde vid 10 över 9, och då var det väl bara
att pallra sig upp. skulle åka och bada med sophia,
men sen närjag kommit till henne vid klockan tio är det typ mulet,
men vi åker iväg till gransjönäs ändå och tillbringar några
timmar där, i sol och åska. mysigt ändå faktiskt.
fanns ju lite och se också, om man säger så.. haha 
fija förstår.. :) 

sen ialf tar vi bussen som gick vid halv 4 hem och går till
skafferiet och tar en mysig fika. sen nu sitter jag här och ska
snart ge mig ut i skogen för en liten löprunda. 

sen ikväll ska jag hem till sophia och grilla med lite folk,
det ska bli trevligt faktiskt! och jag hoppas på en lyckad kväll :) 

snaart åker vi till spanien i 2 veckor! 
angelica, johanna! LOVE ! <3  



/ bilder kanske kommer sen. (a)

"du vet att jag bryr mig"

c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0