home/utebio

VARFÖR?
- det vet jag inte.


kom hem förut idag från halmstad. det har varit underbart verkligen.
det enda som saknades var lite sol&värme men det blev fotbollstittande
och mys på kvällarna.

orkar inte skriva så mycket om det. det har varit bra och jag har haft
4 toppendagar tillsammans med johanna och angelica. de är verkligen bäst!

och om sisådär 5 dagar, på fredag alltså, åker vi tre till spanien i en vecka.
hur uuunderbart kommer inte det bli? ae, sjukt häärligt! jag kängtar som ett as,
typ?.

kom hem från halmstad vid ungefär klockan 6 och sedan gjorde jag mig i ordning lite
lätt för att sedan åka till ronja  &  spendera kvällen med henne och sophia. vi gick till
utebion och såg en världelös film, tittade dock inte så mycket, vi träffade på anni och jenna
så vi satt med dem. sedan kom även enis, lukas och frasse (?). mycket trevlig och mysig kväll.

puss & hej ,  <3


"som en sten i magen. som en mur som rasar, vara börja om från början"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0