halmstad.

åker till halmstad nu, eller om ungefär en halvtimme med johanna och angelica.
det ska bli roligt! och jag hopas verkligen det är bra väder så man kan sola och
bli lite brun kanske?

sen har det ju blivit så illa att det bara blev en vecka i spanien. lite tråkigt
men vad gör man inte för att eneby ska vara glada och nöjda? ae känns
både bra och dåligt faktiskt. men det blir väl att åka till spanien eller någon
annanstans nästa sommar. och om man tränar och hänger i är det ju turkiet
som gäller i september eller när det nu var. så jag får hoppas på det :))

nu har jag i alla fall precis ätit frukost och packat det sista.
måste bara sätta upp mitt hår och borsta tänderna så är jag redo för
några timmars bilfärd. love it. som tur är har jag trevligt sällskap och god matsäck!
så det blir nog bra, i think..

på nått konstigt vänster känns allt bra just nu, eller det mesta. jag kan inte påstå
att träningarna i eneby är så underbara just nu, men det är det väl inte i någon klubb
antar jag. haha! tortyr ungefär. som tur är är det nog boll på måndag och det ser jag
fram emot, tro det! :)

nu har jag skrivit lite, och faktiskt kommer bilder sen från halmstad för kameran
är med & tar lite kort. så det bli fettkul! :)

Pussss, <3

/ caroline.


" why don't you come over here "  
                       (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0