5 juli

bra dag kan jag ju börja med att säga, har haft en otroligt bra början på detta sommarlov
och det kommer bara bli bättre och bättre.

igår så var min familj hemma hos johanna och åt mat och planerade
inför våran tripp till spaninen, mallorca, alcudia. det blev ju helt sjukt bra och
det planerades två veckor, första veckan är johannas föräldrar med och kanske mina,
men det var inte säkert, och andra veckan blir vi troligen heeeelt själva!
SÅ UNDERBART! vi åker den 31 juli och kommer hem den 14 augusti.

men innan det sker så bär det av till halmstad och sedan till ett annat ställe,
som jag inte får nämna just här pga johannas födelsedag. till halmstad åker
vi helgen innan spaninen. där ska vi soola&bada och en liten tur till liseberg kanske
hinns med, :)

dagen har innehållit sol&bad, pizza där jag träffade på
några från min skola, de som tog studenten, det var faktiskt roligt att se
de igen, och sen var ju sebastian där med några också, trevligt sådär :)
skrattade ialf så jag tjöt, ae så jääävla roligt! :) bästa johanna och fija.
blev promenad med johanna på kvällen, mysigt, ungefär en timme.
lovely. men nu ska jag snart sova. är trött som ett as, blev sent i natt hah!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0