3 dagar

.. kvar tills flyget går.
spanien, here we come, typ?


gårdagen.
kan inte säga annat än att den var klockren!
på förmiddagen gjorde jag inte så mycket. jag fixade och trixade lite och sedan
vid 4 gick jag ock ronja till hörsalsparken för att möta
frida, cattis, emma, julia, angelica, sanna, jennifer och rebecca.
när vi hade träffat de och så så fick frida göra massor med olika uppgifter typ,
hon skulle tillexempel dansa fågeldansen på bibloteket, sjunga falukorvssången
på mcdonalds och nöffa i en främlings öra osv, hon var dukti och gjorde allting faktiskt!
och självklart var hon utklädd också, supersnygg var hon (y).

när hon hade gjort alla uppdrag gick till till top pizza och åt. det blev en tallboda
special som ronja och jag delade på, mummsan! :) då kom även maja dit, hon
hade jobbat på dagen, så det var mycket trevligt! :)

sen vid 20 över 8 tog vi bussen ut till cattis där vi hade 6-kamp.
jag, ronja, julia och jennifer var i samma lag, det gick faktiskt inte såbra, vi kom sist..
haha, men kul, det var det!
jennifer fick äta en gurka utan händer som slutade med gurka i maja och emmas hår,
sjukt kul haha! och julia åt citron, duktig var hon! och ronja fick äta 2 mums mums, det blev
nocken för henne, hahah! bästa frida där! vi spotta även groda och sprang med ballonger.
mycket bra kväll!

det blev mycket skratt, mycket prat och mycket lek! tack för en underbar kväll alla!
och jag hoppas du får det hur bra som helst nu frida! :)<3

bilder kommer senare när jag fått några!

dagen
har varit seeeg, nicoline väckte mig 10 i 12 och då blev det frukost
och sedan tv-tittade. sen har jag städat mitt rum och fixat lite här hemma.
vid 5 åkte jag till träningen, den var enooormt jobbig faktiskt! men kul var det!

efter träningen blev det grillning eftersom pysen åker till USA nu i 3 år eller vad det var.
låång tid! jag hoppas även du får det bra där och lycka till!
satt kvar där längst, som vnaligt, ronja bjöd på underhållning för hela slanten!
hon mooosa i sig korvbröd, 2 stycken på samma gång! haha, ni år se bilderna sen ikväll.
de är på telefonen. ae, jag har nog inte skrattat så mycket på länge! fett kul.

nu har jag skrivit nog för idag. det får räcka. bilder på ronja kommer ikväll sen, lite senare.

pusssssshej!

/ c.




"du vet att jag saknar dig, du vet att det är jobbigt, du vet vad jag vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0