10 juli - 09.

hej!

idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, träffade sophia vid halv 1 ungefär,
då gick vi en liten promenad och sedan så var vi bara hemma hos mig och pratade..
hon är rar den där flickan! sedan så åkte hon hem vid 5 ungefär och sen dess
har jag inte gjort så mycket, har kollat på gamla bilder i fotoalbum, ganska roande faktiskt!
jag var trots allt lite söt när jag var liten, och sa titta tuu vilket tydligen betydde
titta, vilken brud! hahaha! ;) jag är för go, lite (y).

sen nyss har jag precis ätit fruktsallad med glass, (kiwi, vindruvor, banan och vattenmelon)
mumma så gott! :) och nu sitter jag bara och väntar på att sophia, johanna och angelica ska
komma hit, antar att de är här vilken sekund som helst..

kvällen blir nog ätt lugn eftersom att vi åker till gröna lund tidigt i morgon.
det blir med buss dit, så vi får väl se hur det går ;) hah!

nu lägger jag in lite bilder från dagen och från när jag var liten.
se och njut som man brukar säga ;)



emma, caroline, nicoline & ronja.


caroline


nicoline & caroline,   jag hade nyligen tappat en tand hahaha!


nicoline & caroline


nicoline & caroline


caroline


sophia & caroline
jag älskar dig! <3


sophia & caroline <3

det var allt för idag, :) i morgon bär det av till gröna lund så
skriver antagligen på söndag! PUSSSS ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0