what a day..

gud, vilken hemsk dag.
men samtidigt lite bra.

jobbade som sagt. tiden verkligen kröööp fram.
klockan ville verkligen inte bli 2. jag har rivit mig på armarna
och ´har sådär skapligt ont. men what to do.
det roligaste var ändå när tanten kom fram till ronja och sa:
- jag har den finaste och dyraste hunden.
fyfan så roligt. jag tog löpet därifrån innan jag brast ut i skratt.
ae det var roligt som fan.


kom hem vid halv 3 ungefär. trött som ett jädra as. iskall dessutom.
så jag hoppade in i duschen för att tina. gick rätt bra.
stoppa senare 3 kanelknäckis i magen och for sedan vidare ner mot staden.
ronja skulle shoppa julklappar. det gick fort, fort som fan.
vi gick in på lagerhaus. det finns aldrig någontingdär. men vi gick in ändå.
där letade hon efter en klapp till sin sotrebror. gick intesåbra.
vi hittade shotglas. med typ halvnakna män i botten. jävla roliga glas.
dock fanns det bara män, så det blev inget med det inte. han vill nog inte
ha halvnakna män framför ögat när han dricker, vilket är förståligt ;)

åt sedan lite käk. gottagotta! as usually.
kom hem för en stund sedan.
får se vad som händer ikväll. är ju så jäävla trött.
galet.

men take care.
kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0