vilken jävla dag!

guuuudars. natten ska vi inte prata om.


gårdagen:
spenderades tillsammans med ronja. Vi gick ner till stan för att fika men
allt var stängt så vi hamnade på mcdonalds.
satt där i år och dar. jätteskönt! typ inget folk heller, vilket gjorde det ännu
underbarare. hur man nu kan tycka mcdonalds är underbart? men det var det!
vi hade mycket att prata om.

Hon följde sedan med hit och vi gick till videowest och hyrde 3 filmer.
så vid 9 började vi kolla på den första, filmen var bra och sedan kollade på
en till, red eye hette den, en lite småläskig faktiskt. bra!
den sista filmen sög och vi somnade väl runt 03-tiden. på toook för sent!

idag:
ringde klockan halv 8. bara kliva upp och duscha. tvättade håret och platta
det, gjorde mig iordning och väckte sedan ronja klockan 8. hon var trött, likaså jag!
men upp skulle vi. vi skulle vara på hm vid 9-tiden och det kan ni ge er fan på att vi var!
mycket folk var det dessutom. fick med mig en bh och ett par trosor hem..

Tog sedan en fika vid 11-tiden. satt där en timme ungefär och glodde på folk
och pratade. mysigt faktiskt! finns människor till allt kom vi fram till. hihi.

Fick sedan med mig min mor och far till maxi. Det gick ju inte vara på stan..
det var ju folk överallt. ae, men aa där fick jag inte med mig nått hem.
fanns ingenting. eller jo en kavaj som jag ska köpa i veckan!
den var fin.

åkte sedan vidare till elgiganten, där vi köpte nitendo wii. hur roligt är inte det?
jag vet inte, aldrig spelat dock, men aa jag hoppas edt är roligt !
åkte sedan till mediamarkt och där fann vi ett spel till, som hörde till wiiet.
typ en bräda med massa spel i. hihi, så nu vet ni vad jag gör ikvääll mohaha.
min pappa och jag ska tävla.. blev även en ny brödrost för er som bryr er.

ae nu ropar mamma och meddelar mig att det är mat.
bäst att rusa. jag är brååålhungrig, har inte ätit sen frukosten i mrose, som var kvart över 8!
i'm starving. 

PUSSSEEEEN ! 
- you're beautiful.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0