underbara fredag !

jullovet har börjat och gårdagen var väl helt okej, till en början.
mer behöver nog inte sägas !

Idag vaknade jag i vilket fall som helst vid 10-tiden.
gick upp och åt frukost med johanna. mysigt !
pratade lite osådära, och sedan gick hon hem nyss..

Har precis tagit på mig kläder och fixat till mig lite.
ska gå till stan med mamma ett tag sen. hon skulle köpa någon tröja
till kvällen, eller vad det var. Det är ju julfest med laget ikväll !
vilket jag tror kommer bli toppen ! god mat - trevligt sällskap.
yeeepp tummen upp för det hörni (y)

är väl hemma vid 12 kanske ikväll , (inatt) om det inte blir tidigare, eller senare?!
bussen går i vilket fall som helst rån eneby vid 5. Vi ska ut till djurparken.
kolla på delfinshowen och sedan käka och myyyysa.
kanonkväll i hope.

nu ska jag ta och bädda min säng! nemo den jäveln klev sönder min tavla igår.
inte helt okej ! :|

ajaa, bye !
<3


"man lär av sina misstag"


Kommentarer
Postat av: johanna

toppenkväll ? ;) hahah, skoja! :D

2009-12-18 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0