tuffa tjejer !

- vilken dag !

började med fotboll.
mina ben var som spaghetti.
Det räcker nog med att säga så.
det gick inte bra med andra ord. men det var roligt ändå !
som oftast.

på eftermiddagen  var det engelska.
kollade på film. fick även veta var jag ligger i betyg.
VG just nu. måste dock lämna in a rose for emily.
jääätteroligt ! det är hur tjockt som helst och jag har inte börjat.
då vet vi vad jag kommer göra tisdag - onsdag !
notfun..

filmen var äcklig. för mycket blod för min del.
tyyp bröt av varndra på mitten och skit. aee inge bra.
jag hade roligt med johanna istället !
och vi är tuffa, modiga och smarta ! (y) hähäää.

nu vill nemo ut och kissa. jag vill inte följa med honom.
men jag antar att jag är illaa tvungen..

hörs efter träningen antar jag.
ska klippa mig först.
det är på tiden !
- du kanske också borde tänka den tanken?

puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0