trevlig kväll.

hellu.

kom hem för ungefär en kvart sedan.
har varit hemma hos josefine tillsammans med
angelica, angelica och julia. så det var trevligt.
pratade lite, kollade på idol när de gör bort sig, samt
spelade nått spel? med andra gester eller vafasan det hette.
tog spårvagnen hem vid 20 i 11..

Gick sedan hem från södertull och det börjar verkligen bli kallt ute,
dessutom är det inte en enda människa ute vid denna tid.
lite scary faktiskt. tycker inte om st. persgatan heller.
men så är det. men hem kom jag i vilket fall som helst.
topptopp. mina tår är däremot bortdomnade av kyla,
men som tur var kan jag gosa in mig i ett par tofflor.
love.


i morgon vet jag inte vad dagen bjuder på.
ska väl träna tror jag, eftersom det inte blev nått idag.
sen får vi se helt enkelt och på torsdag är det nyår.
ska hem till dettan först och sedan tror jag vi skulle till niklas.
får hoppas att det blir en bra kväll.

nu ska jag sova om en stund. ska se en film först tror jag,
äta kvällsmat och sedan är det natti natti för min del.

sleep tight.
kissses.




JAG SAKNAR MIN VÄN.
-
jag behöver dig, bästavän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0