tralaaa...

en seg morgon och en trött caroline!


ställde klockan på halv 8 och gick upp 20 i.
har ätit en tallrik yoghurt med flingor, banan och russin.
blev ett glas mjölk till det också.. är inte speciellt hungrig längre
på mornarna. lite sorgligt eftersom jag brukar älska frukost,
är lite trött på det. man äter i stort sätt samma frukost, allways.
finns inte så mycket gott att välja på.. men nog om mat.

sitter och väntar på att klockan ska gå. då är blogg ett bra tisdsfördriv.
johanna kommer utanför mig vid 20 över 8. vi har teori i fotboll
och sedan ska vi träna en timme ungefär + 15 minuter..

sen hoppas jag innerligt på att vi får sluta efter fotbollen. ha svenska
hemma istället, och läsa
den där heeelt underbara gamla boken. det suger.

ae tråkiga inlägg. händer inte så mycket i mitt liv just nu.
ge mig en riktig jul, med snö och grejer eller ge mig en sommar.
en varm sådan. för det här jävla mellantinget gör mig down.
hatart. bara trött, bara sur, bara en jävligt tråkig tid !
det är trots allt december och det är fasan inte långt till jul.
åh happy daaaays!

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0