tofflor is the shit !

HEJ !

gårdagen kunde inte ha blivit bättre.
jo, att jag fick åka pulka. men annars var den toppen verkligen !

kom hem till johanna och där hade hon lagt ut en filt på golvet med
julklappar på och en skål med pepparkakor. mysipys. tända ljus och musik.

vi satte oss ner och öppnade julklappar, en efter en.
jag fick mina underbara tofflor. de är röda med vita saker på, lurviga.
åh, mysiga! fick även ett par leggings som jag velat
ha. tack för det gummor!

johanna fick en mugg som angelica och jag gjorde själva. vi köpte en
vit stor tekopp och sedan skrev vi med en penna massa saker som vi har
gjort tillsammans. den blev fin faktiskt! Hon fick en halsduk och 2 påsar te.
hångel te och tjej te. hihi. angelica hon fick en ring, lotion, duschcream och ett nattlinne.

sedan åt vi julmat. det var så gott! fick även en julklapp av magnus och lotta.
söta de är! det var ett pussel. ett jätteroligt pussel faktiskt. alla fick ett pussel med olika
saker på. så tävlade vi sen om vem som var snabbast. jag kom sist...
men vad förväntar man sig?

blev sedan mys hela kvällen, singstar och eyetoy. vilket jag sög på.
men jag hade roligt! sonade sedan vid halv 2 tror jag.
johanna och jag var också akrobater. det får inte glömmas!
TACK FÖR EN TOPPENDAG MINA VÄNNER !
- the best.


IDAG händer det inte mycket.
Det är söndag. Det är snöigt och det är en ronja och caroline dag.
vet inte vad vi ska göra. vi har inte träffats ännu. men när hon är klar så.
jag ska gå och köpa godis. vare sig hon vill ha eller inte.
jag ska ha en påse bilar med choklad på. jag ska bara ha det!
och ikväll är det cayote ugly (stavning)
har städat mitt rum också.

men aja. det var det det. vi hörs senare.
pussochhej.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0