STRÅLANDE !

den sista klappen är köpt och nu är jag äntligen helt färdig !
det känns förjävla bra.

kan dock inte skriva här vad det blev till angelica.
men aa. det blir nog bra. hoppas jag !

Det tog oss en jädra tid att hitta något bra.
men jag hoppas hon blir glad..

vi hann faktiskt med en fika också.
jättemysigt. johanna åt sallad och jag drack chai latte.
det är juligt, det är gott ! underbart..

Martin Stenmark sjöng också. jo men han duger att lyssna
på. Finns bättre artister, men det var lixom julkänsla och bara mysigt !
en bra dag på stan helt enkelt ! hon är för bra den tjejen.

väckte tydligen ronja klockan 1 också. ae hon är ju sjuk. sover för länge.
det kan inte vara hälsosamt, kvinna !

det var allt.
hörs maybe later. om jag har tid.
ska till johanna vid halv 6. kommer hem i morgon.
take care my dear.

pusssspuss.
"ett hjärta av sten"



du gör att jag går upp varje morgon. du gör mig glad. jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh vilken fin bild (a). kan va den finaste i världhistorien .. ;o

2009-12-19 @ 16:33:19
URL: http://johannaafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0