stadsvandring!

godmorgon där ute!

gudars va det är kyligt ute. det är helt sinnessjukt!

förövrigt vaknade jag vid halv 12, nicoline kom in och väckte
mig och frågade om jag ville följa med henne till stan.
hade inga adnra planer så why not?

jag klädde på mig fort som fasan och sedan gick vi ner till stan.
hon köpte sig en tröja, leggings och underkläder. själv fick jag inte med
mig ett skit hem, som vnaligt!

men ronja bad mig följa med ner i morgon. så jag antar att
jag ska följa med henne. ska leta efter ett färgat linne som jag
kansek ska ha på nyår. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig..
vi får se helt enkelt ! surprise.

kom hem för en stund sedan, hungrig som ett jävla aaas.
eftersom nicoline stressa söönder mig i morse så hoppade jag frukosten.
illaa. så min frukost blev nu, klockan kvart över 2. bra där.

nu ska jag ta och bädda mig säng. huuh.
PUSSAAAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0