som en isbit med tofflor

god eftermiddag.

vilken dag..
kan inte säga mycket annat.

har som sagt jobbat hela dagen i Eneby idag.
segt som fan. men vad ska man göra..
jag stod och frös arslet av mig samtidigt som jag
drog på ett fejat leende och sa, varsegod. trevlig helg/god jul.
tack så mycket.. ae fyfan hemskt !
fick dock en chokladask när vi gick därifrån.
så det var ju snällt !

kom hem och frös fortfarande. tog på mig mina mysiga tofflor.
hela jag är en jävla isbit !
fryyser konstant. kanske borde klä på mig mera. hihii...

idag är det även uppesittarkväll. pappa köpte en bingolott åt mig
och bad mig vara hemma.. hum? jag vet inte. vi får se. (?!)

aja. nu ska jag koka ägg ! det gillas.
det älskas. ägg är det bästa som finnnsss...

hörs senare. pussen ! <3




- det var underbart !
Ronja, Josefin & Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0