skrivkramp i vänster hand !

ae usch. nur är jag trött på det.
har skrivit punkter om världens festaste arbeete! 12 sidor.
inte undra på att jag har ont i handen..

världens bästa låt.
Lights off - Jay Sean
- underbar.

snart fys. det ser jag konstigt nog fram emot !
jag ska bli så trött att jag inte orkar någonting mer sen.
känner verkligen för att ta ut mig, rejält !
bli av med massa konstiga känslor som jag inte vill ha,
bara bort. träna är det bästa jag vet.
helt underbaart...

nu ska jag byta om och sätta upp håret i en knut !
fylla på vatten och ta på mig ett par överdragsbyxor.
annars kanske det blir kyligt på vägen hem.
puss och hej.



"It's you that i'm missing,
losing you is like somebody just turned all the lights off,
someone let me out of this prison
"   (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0