skooolan !

gudars !

idag försov jag mig! skulle gå upp klockan 7.
började klockan 9. så tänkte jag att jag kan snoooza några gånger.
men det gick ju inte så väldans bra!
jag stensomnade om och hörde hur klockan ringde. men så tänkte jag.
äsch den kan ringa så går jag upp nästa gång..
smart tänkt caroline! nästa gång jag tittade på klockan var den kvart i 8 !
gudars, jag skulle möta Anni på skolan klockan 9 !

snabbt som fan rusade jag upp ur sängen. tog på mig kläder,
slängde i mig frukosten, satte upp håret i en slarvig knut och bäddade sängen !

jag blev klar vid halv 9 ! fatta hur snabb jag msåte ha varit! han till och med städa lite
i mitt rum ! gash. men jag kom i tid. var på skolan 5 i 9. då satt anni och väntade
utanför klassrummet. hihi, söta tjejen! (y)

nu har vi gjort klart engelskan! vi gjorde det på typ en timme. så jäääla bra.
men så är det. nu ska vi snart gå ner och käka och min dator dör straxt.

see you.
pusspuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0