shoot me.

god, jag är skitlack!

ve inte varför men just nu stör jag mig på allt.
har ingen ork till människor just nu...
hetts hit, hetts dit, bara mosa preja och va ivägen.
jag blir craazy! 


blev inget friskis och svettis heller.
folk tamefan så det svämma över?
måste alla dit och träna juuust idag. ae palla
inte med det, så jag gick sunkig till stan istället och
fika med ronja. blev en chailatte. love it.

kom hem och kollade på mr. bean.
han har gjort min dag. + ronja vid fikan.
blev mycket skratt!

men självklart fick jag inte se klart på bean intge.
nejdå, då ska min syster ha tv;n och spela tennis.¨
men shooot me. skitsur säger jag at hon inte får, men
då ska pappa också spela tennis. ae jag deppar ihop.
jävla skit ..

nu ska jag äta. hejdå vafan.
sorry för ett fruktansvärt inlägg. men ville skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0