run for your life.

ungefär så känner jag inför engelskan i morgon.
jag är lite smånervös. vi är inte klara, men blir nog det i morgon.
så det är ju skönt. vi borde börja igen anni !


tråkig kväll. har dock satt upp min hylla, vänt på garderoben, flyttat på min
säng, det vill säga möblerat om. tvättat mina fönster. köpt nytt påslakan.
satt dit en lampa i hyllan. det blev bra.

har tränat, har pluggat engelska. har pratat i telefon. har duschat, har ätit.
har varit på stan. har lyssnat på musik. jag har gjort mycket denna dag!

så nu är det dags för mig att sova. ska nog sätta upp lite saker på min hylla först.
då har jag gjort en till sak idag. plus till mig! och snart är mitt rum färdigt.
har bara två tavlor kvar jag ska beställa. köpa en fin taklampa.
köpa lite småprylar. skriva ut bilder. sättta upp kort. aa. det var nog allt.
kanske ha en matta också. me det vill jag nog inte. ska köpa en stor, grå pläd också.
att lägga på sängen och sedan ska jag hitta två ännu större kuddar att ha i sängen, än de
jag redan har. jag tror det blir bra.

kul uppdatering. sov gott !
puss !

"det är inte lätt"

run to the hills - run for your lifes
run to the hills - run for your lifes
bästa bästa bästa.
iron maiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0