rise and shine !

oh god. jag är så jädrans trött.
nicoline kom in vid 10 och frågade om vi skulleäta frukost.
absolut säger jag och sedan dyngsomnar om..
vaknade precis igen och hon har redan ätit nu.
så då blir det en frukost alone..

i morgon är det julafton. Kommer nog bli ganska bra ändå.
ska ut till stavsjö , till farfar och farmor där hela feta släkten är.
är dock trött på julmat. äter ju inte mer än köttbullar, en och en annan prisse
och sedan potäter. äggen är dock underbarea. godaste på hela julbordet.
sen finns ju farmors svampomelett. den kan man äta mängder av..

nu ska jag hoppa upp ur min säng. äta en god frukost och sedan
klockan 2 är det woooork. shoot me. jag vill inte. ångest till max.

HA EN BRA DAG!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0