ont och halvsjuk.

ae, fyfan! vilken hemsk natt och jag ångar mig nästan att jag tog sprutan igår
mot svininfluensan. vaknade klockan 3 inatt och var helt sjukt yr i huvudet.
törstig som fan och gick upp och drack vatten. fick ont i huvudet och hade svårt att somna
om, men efter mycket om och men som jag..

vaknade i morse och min arm, den är inte och leka med. hela högerarmen är bortdomnad
känns det som. intebra, inte skönt & desssutom är alla sjuka. toppen (y) själv fryser jag sönder.
ae, fan.. skitspruta.

oorkar inte ta mig till mässhallen också. alla är sjuka och jag hittar itne dit på cykeln ensam.
knappt med buss, men jag har för mig det är 116? eller 119... aaefan. jag vet inet var jag hamnar.
kanske blir jag hemma hela dagen, jag har faktiskt ont i huvuet.

ae.. nu orkar jag inte skriva mer. vakna med the voice är bra haha, rätt kul ibland!
ha en bra dag. puss och hej.
<3

/ c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0