och snart är julen över !

det har varit en extremt lååång dag må jag säga!
julafton är alltid lång. ibland önskar jag att jag var liten, så
man trodde på tomten. allt hade varit tio gånger så spännande.

har dock fått jättefina julklappar.
- silverring
- halsband
- platt och locktång.
- en bok
- pengar
- biokort
- underställ
- benvärmare
- tröja
- en jättefin porslinsak
- choklad
- handduk

det var nog allt. jag är jättenöjd !
TACK!


kvällen har bestått av mycket mat, julspel, kalle anka osv.
mysigt ! nu sitter mormor och spelar piano och nicoline sjunger.
farmor sitter och lyssnar på, barnen springer runt, spelar tv-spel.
men det är väl så det ska vara? en riktgit bra jul !

ta hand om er. jag ska gå och göra de andra sällskap !
pusss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0