och så jobbar vi lite !

godmorgon.. hemska morgon.

snacka om att jag var trött när klockan ringde tio i åtta.
men det var bara ta sig i kragen och gå upp.
fyfaaaaan, säger jag bara..


HAR verkligen ingen lust med att ta spårvagen till eneby
för att stå inne på ica och packa folks varor. 10 - 14. 4 jävla långa timmar ! 
´dessutom storhandlar folk på ICA.
gudars, sen ska jag stå där och packa medans vissa bara kollar på.
hjälp till föfan...

juletider, är som jag sagt förut, inte att leka med.
bara hetts hit och dit. men jag överlever.

ae, nu måste jag ta lööpet ner till södertull då spånkis går därifrån.
halv 10.. shoooot me så tidigt det är!

HA EN TOPPEN DAG! FÖR DET SKA JAG BANNE MIG FÖRSÖKA HA!
PUSSSSSS


"ända mot ända, kan ingenting hända,
vänder man på steken, så börjar leken
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0