nu är det hockey!

... när började jag kolla på hockey är då frågan?

aja, förövrigt gick squashen bra. vann med 7-0 i set.
vi körde att ett set var föst till 15.
det var riktgit jävla roligt! ska göra det snart igen har
jag bestämt mig för.

när vi kom hem så gjrode vi iinte så mycket.
ronja och jag pratade och drack varm oboy med grädde.
mummsan säger jag bara. just love it.

vid 10 - halv 11 kom angelica hit och joinade oss. mysitmysigt !
vi gjrode dock inte mycket. pratade och skrattade, hade roligt
helt enkelt. så det ska vara!!

kollar på hockeyn nudå. nummer elva är snyggg. vem det nu är.
mohahaaa. sverige leder med 3 -1. gosverige typ.. (?)


aaaae. nu ska jag kolla vidare.. ha en bra natt.
pussss.

sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0