no time to think.

hej....

engelska redovisningen gick bra, tror jag..
råkade dock säga ett ord på svenska, men sånt händer i guess.
fick sluta efter redovisningarna. vid kvart över 1. lovely engelska.

åkte till maxi med nicoline. var inte där så länge. kolla lite
och åkte sedan hem igen. jag satte mig ner och pluggade.
hemskt. men har skrivit massa punkter om historian nu så jag kan
börja plugga.

det är bara 9 dagar kvar i skolan eller nått.
åh, helt underbart! på tisdag inte i morgon, men nästa tisdag är det
fotbollsturnering i skolan. hur kul är inte det?! åh, looovely.

på onsdag nu är det SM-match mot Degeer och kungsgård.
vi ska ge jääärnet! det kan ni räkna med. 

nu ska jag fixa i ordning mig lite.
ta fram träningskläder och fixa och trixa. 

sen blirdet nått litet möte och sedan träna. 
det blir bra bra det här ska ni se.
 
puss och hej. 
<3 


...and you can see my heart beating.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0