myskväll.

godkväll kära människor.


hade lite bråttom sist jag skrev. men nu har jag kommit hem,
tagit mig en varm dusch och ska strax stoppa någonting i magen.
är lite småhungrig faktiskt.

Som jag nämnde fick jag med mig lite saker hem från stan.
ett vanligt svart linne, en tröja och ett par leggings samt en kavaj.
inte så likt mig att använda det, men den var fin.

så det var en trevlig dag på stan med nicoline. hon fick också med
sig en hel del, 2 skor bland annat och lite kläder.

kom hem och sedan åt jag lite mellanmål.
en tallrik manna kvikk.
gott.
Nicoline skjutsade mig senare till vrinneviskogen
för att jag skulle ut och springa. Fick med mig Nemo och jonathan.
så det var trevligt. tog det ganska lungt tills vi såg en polisbil bara sådär
och mörkrädd som jag är så tog jag löpet fort som fan..
kunde ju vara vad som helst iskogen... min första tanke (a)

snart kommer angelica hit. ska ha en liten pyskväll hon och jag.
länge sedan faktiskt! men det ska bli trevligt.

nu måste jag ha mat. hejdå!
kyss.


gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0