mammas pojkar - sämsta ever !

hahaha.

två roliga händelser på två timmar!

var som sagt och spelade fotbollsturnering i mässhallen.
gick itne såbra för mammas pojkar.
vi åkte ut direkt. 2 matchen fick vi spela. det sög.

första händelsen var att johanna och jag skulle gå på toaletten.
så gick jag först och så gick det inte låsa. så hon stod utanför och vänta.
sen kom hon in ochså tyckte hon att jag var jäätelångsam när jag tvätta händerna
så hon bara ae jag måste kissa! så gick ju inte dörren att låsa som sagt och
så säger hon håll då, jag bara aa men snart! hon bara men vafan.
jag bara men vi hör ju om det kommer in någon.
johanna säger då:
- då får du fan grabba tag, annars dödar jag dig!
haha, ae det låter inte roligt alls.. men fyfan va jag skratta.
den där tjejen, är guld !

den andra händelsen är lite mer pinsam och jag fattar inte varför
jag jääämnt lyckas göra bort mig. inför alla...

vi hade gjort mål. och då är det ju avspark för det andra laget.
men dumma som jag och johanna är, tar vi bollen och vi ställer upp för avspark.
sen står en i motståndarlaget precis bredvid johanna. men domaren blåser ändå och
jag passar till henne. domaren blåser då igen och johanna säger till han bredvid,
akta, och knuffar bort honom. (vi trode att domaren blåste för att han stod innan den röda
linjen) men ae, så var det ju inte. utan det var ju deras avspark och inte våran.
skapligt pinsamt :|
spelat fotboll i ungefär 11 år. lyckat, hahahahah!

nu ska jag snart till stan med johanna. kanske blir händelse tre för dagen?
vem vet.. med henne händer det mesta =)
puss och ha en fortsatt bra dag !
love.

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHA! det kan va det roligaste kan har varit med om, vi har skämt ut oss inför hela skolan. :( haha, men det var det fan värt. hur kul som helst. mohaha bästa vi! :)<3

2009-12-15 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0