lovely lördag !

GODMORGON !

jag mår bra, jag är glad.
jag ser fram emot dagen !

vaknade för en timme sedan ungefär.
eller klockan ringde... var duktig och ställde klockan eftersom jag ska ner mot
stan om typ en halvtimme. ska möta upp johanna där och sedan blir det att köpa en klapp
till angelica. greeat!

sedan blir det en tur hem till johanna, där jag även kommer sova.
vi ska byta julklappar. johanna åker nämnligen till thailand på tisdag.
så.. fusk.
men aa, det blir nog en bra kväll. ska äta och bara vara. sjunga lite kanske.
fast jag är tondöv. det är så det ska vara. (;

nu måste jag skynda! ska äta frukost, fixa mig lite i håret osv.
gudars, i have bråttom !
take care.
pussheeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0