lämna mig ifred !

uuuusch !
jag är så fruktansvärt aaarg !
jag är så jävla trött på julen, så det är helt sjukt.
ändå har den inte börjat..
blä.


Det är folk överallt. alla är galna. alla är sura.
alla bara är! ousch. hemskt! ta det lugnt förihelvete.

dessutom förstördes min kväll igår och hur dum är man och tror att vi ska hålla
kontakten?! haha, ett stort skämt förihelvete. lämna mig ifred.

dessutom är jag och min familj inte världens bästa vänner just nu.
men jag orkar inte bry mig ändå. 3 dagarkvar till jul är det också
ingen julkänsla. vet inte hur nyår ser ut heller.. låter som ett bra avslut på
detta år. året har inte varit bra alls. hänt både bra och tråkiga saker.
mest tråkiga. negativa tjejen är det som talar. ae fan..


hejdå.

'man vill ha så mycket, men man vet att man aldrig kan få det.
varför är man dum och försöker?!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0