kort sammanfattning om 2009.

tänkte att jag skulle sammanfatta detta år, som alla andra gör. tog listan från www.youaresomething.blogg.se


ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - både bra och dåligt..
Bättre än förra året? - nej det tycker jag faktiskt inte.
Har du flyttat under år nollnio? - yes, det har jag gjort. en eller två gånger. minns inte.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - flera stycken.
Isåfall vilken? - finns extremt många låtar som påminner om olika saker. men Melissa horn - vem lämnade vem.
Har du druckit alkohol? - ja, det har jag gjort.
Har du kysst en främling? - aa...

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - har ingen.
Har du varit kär? - aa, det har jag varit.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - yes, det har jag gjort.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - aa...
Har du haft ett hemligt förhållande? - nope.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej.
Har någon i din släkt avlidit? - aa, gammelmormor ♥ 
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - haha, vilken fråga. men nej.
varit i slagsmål? - nej, inte det heller!

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - aa det har jag verkligen gjort.
Isåfall vad? - det säger vi inte här.
Har du skämt ut dig? - hahaha, aa det har hänt :]
har du ljugit för en vän? - nej det har jag nog inte gjort..
Har du varit ute en hel natt? - ae det har jag nog inte.
Har du blivit tagen av polisen?  - nej det har jag itne blivit.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aa.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - aa.
 

 SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - JohnBauer gymnasiet
har någon varit elak mot dig i skolan? - haha nej.
Hatar du någon på din skola? - nej, det tror jag inte?
Har du gjort ngt framsteg? -  det har jag säkert gjort!
Haft alla rätt på ett prov? - hum, det har nog inte hänt! men jag har varit
en eller två poäng ifrån, hihi.. (y)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  aa det har jag gjort!
Har du förlorat en vän? - aa det har jag tyvärr.. 

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - nja, kontakt och kontakt..
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej det tror jag inte?
Har du ljugit för en bästavän? - nej.
Har du haft en relation med en vän? - relation till en vän kommer man väl alltid ha. men jag har inte varit tillsammans med en vän, och kommer inte bli det heller.
Har du många killkompisar? - inte smo jag umgås speciellt mycket med men de finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0