kan vara det roligaste på länge.

HALLOOOOJ.
- jag är så himla glad.


min kväll har varit så himla skön.
bara umgåtts med min mamma och pappa.
vi har spelar nitento wii. pappa och jag mötte varandra i tennis.
jag vann faktiskt för det mesta, tro det eller ej oh han blev småputt ;)
stackarn. mohaha. sen förlorade jag dock steeenhårt i golf. det sög verkligen.

har varit mysigt som fasan i vilket fall som helst.
har ätit choklad och godis och kvällsmat. dock selat väldigt länge.
blivit lite beroende för kvällen. från 7 - kvart i 2. illaaaa...

nu ska jag sova.
i morgon är det en löprunda som står på schemat.
take care. pusssen.


varför känns det som jag är påväg till ruta ett igen?
jag vill inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0