kall kväll !

åkte ner och träffade ronja vid gotteteket vid halv 8 ungefär. träffade på trevliga människor
så som, sebastian, anni, jusse, karro, linnea och Amanda.

så det blev prat ett jävla bra dag. stod och pratade med linnea till halv 9 och
känseln i mina fötter och händer försvann vid kvart i åttatiden. älska kallt väder!

kom hem och har käkat kyckling, pomme och sås. det var gottigott.
åt lite godis och nu ser råttan och jag på greys anatomy. jag är proppmätt !

i morgon har jag sovmorgon till 9. hur skönt är inte det? ska träffa johanna och jusse vid
brandstationen 20 i. ska till mässhallen och kolla på innebandy-DM som spelas. blir nog bra.
på eftermiddagen är det svenska! bara börja läsa boken.. shooot me.

ae, orkar inte mer.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0