JULLOV !

hej [:

Ska snart ta på mig ytterkläderna och gå ner mot hörsalen.
har ju julavslutning vid halv 10. så jävla skönt. dock kommer rektorn stå
och prata  i evigheter. det är det tråkigaste. men det blir nog bra!
skönt med lov, det behövs !

efter julavslutningen ska jag se om jag kan hitta några julklappar
till angelica och johanna. Har bara de kvar, lite svårt att veta
vad jag ska köpa. men det kommer bli bra tror jag nog !

ska sedan till stan med nicoline vid 3-tiden, då hon slutar.
sen kommer johanna och ronja hit och ikväll ska vi hem till adam
först och sedan till jb-festen. så jag hoppas på en bra kväll !

vi kanske hörs mer under dagen, får se hur mycket tid jag har över.
men såhär kommer min dag se ut i vilket fall som helst.
hoppas ni får en bra dag!

puss & hej.
- leverpastej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0