julklapp på dan före dopparedan !

yesbox. det vet ni.
det blev en myskväll hemma med familjen min.
har ätit lite plockmat, såsom köttbullar, ägg, korv, potatis
o lite. gotta faktiskt ! julen smyger sig på mig..
sakta men säkert.

dock har jag inte vunnit ikväll på bingon. men jag är inte förvånad.
pappa öppnade sedan en julklapp han fått från jobbet. en extremt mysig pläd.
mamma lovade att köpa en likadan åt mig, som jag kan ha på min säng.
en svart. sen är den vit, sådär lurvigt len och bara underbart mysig.
man kan inte riktgit förklara den. jättefin !

sen fick jag en julklapp. jag brukar alltid öppna en julklapp på morgonen, till julafton.
men jag ville öppna den idag. jag kunde nästan tänka mig vad det var.
och visst hade jag rätt ! det var en tröja från monki.
ni ska få se en bild på den. åh, supermysig är den!

nu orkar jag inte titta mer på bingolotto. det suger verkligen!
riktigt hårt mår jag säga! ae nu slutar det snart antar jag.

ska sätta på en film och sedan ska jag försöka sova.
är dock inte så trött. men jag vill sova ändå. så jag är pigg i morgon!
sov gott sedan. 
Ha en fortsatt bra 40 minuter av dan före dopparedan - julafton.

puss och godnatt !
<3

(den ser verkligen inte ut såhär... men aa på bild blev det såhär.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0