julkalender, smärta i armen, ett godkänt på spanska provet och en snäll råtta. bara godispåsen kvar!

hej. idag är jag sur.

började med att gå upp klockan halv 7, pinade verkligen upp.
sen åt jag frukost vid tv;n kvart över för att se om julkalendern var bra
men den kan ju kastas i sjön. sämsta ever. var är mysteriet på greveholm del 2?
bästa mysteriet.

kom fram till skolan klockan halv 9. då ledarskapen började.
blev inte mycekt gjort. lite granna & sedan var det svinsprutedags.
och jagsäger bara att det var smärtsamt, så in i norden & nu har min arm
ondare än aldrig förr. skjut sprutor, skjut influensor. blä.

ae fortsatte ledarskapen. det är fasan svårt & jag vill verkligen försöka.
men ae, inte idag. jag jobbade på så bra som det gick och ska verkligen ta tag i den
ordentligt ikväll. när man väl börjar flyter det på. jag har läst om det i skolan. så
det är väl bara tuta och köra nu, antar jag (?)

lunchen sög. korvstroganoff, biffstoganoff skulle jag kallas det. äckligt som fan.
salladen smaka diskmedel. åh, underbara lunch...

spanska på eftermiddagen. min arm gjorde bara ondare och ondare och sen tog maxen
tag i min arm. inte okej ! jag blev arg. men han är snäll ändå =)
spanska provet fick jag tillbaka. G. förstå hur överlycklig jag blev. åh, guld värt för mig.
 resten av lektionen spelade jag och jusse bubble struggle. åh, tidsfördriv till tusen.
sluta kvart över 3.. på tok för sent.

kom hem, stoppade i mig en banan och yoghurt. börjar bli hungrig. vill ha godis.
ronja kom hit och gjorde mig lite sällskap efter hon slutat skolan. vi prata bara.
hon åkte hem för en stund sedan. ska möta henne snart igen, köpa godis och plugga.
det är ett stort måste. hatar det. men så är det. blir ingen träning idag.
min arm har ont och jag är helt down. down down dooown..

ae, mer än så blir det inte. skriver nog mer ikväll.
puss och hej.

- du är bara för rolig! idi.

/ caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0