juletider är inte att leka med.

... julen suger.
ingen julkänsla.

godmorgon eller godmiddag !


Vaknade vid 11-tiden av att klockan ringde. Tydligen har det varit en
hemsk natt, i vilket fall som helst för råtten.
hon påstår att jag vänder på täcket och kurrar in mig, vilket jag
tror är en fet lögn.
själv sov jag underbart ! det är huvudsaken, hihi..

Annars då, ska vi dra oss till staden så småningom.
Vi ska göra staden osäker. MOHAHAH!

förövrigt är det hemskt mycket kärlek till min familj.
till alla utom mig kankse?! jag är offer, som vanligt.
släng skit på mig. gör det!
tack..

ae, pissigt inlägg.
någon med pulka. hör av er.
jag vill till yxbacken och åka.

PUSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0