jag hoppas du har det bra!

åh, min gulltjej åkte till thailand idag.
jag hoppas hon har edt bra. jag kommer sakna
dig. jag gör det redan. Hon är borta
i 3 veckor. Hur brun och fin kommer hon inte bli?!
fuuskis. men jag hopas du får en superbra resa och att
allt går bra. hoppas även att du får en toppen jul och ett gott nytt år.
hon lovade att ringa mig då. söt som hon är!
take care my friend.



förövrigt har denna dag varit helt okej.
har inte gjort så mycket mer än jobbat på ica och varit
på stan med ronja.
Kom hem och åt lite mat, ännu mera mat.
och sedan kollade jag på en film. sevenpound. (?)
rätt bra film må jag säga. funderar starkt på att se en film till.
mysa ner mig under täcket. det låter skönt.
dock vore det trevligt med sällskap, sällskapssjuk som jag är.
men what to do lixom. jag klarar mig nog bra, trivs med mig själv.
ungefär som en fisk i vatten. ae, men i will survive.

morgondagen lär jag inte överleva i vilket fall som helst.
ska dra mig till eneby, ICA och packa varor åt folk igen.
gudars, jag har världens feetaste ångest på grund av det.
jag vill verkligen inte. jag vill inte vill inte VILL INTE!
men jag måste.... tyvärr. från 14-18. hemskt.
hoppas bara mina händer mår lite bättre i morgon och att
det inte är 40 minusgrader där inne. för idag frös jag sönder.
kyligt värree.. i t-shirt och strumpbyxor.

nog om det. nu ska jag ta och borsta mina tänder.
krypa ner och glo på film. all night long.
men först ska jag slänga i mig en yoghurt.
är lite småhungrig. hur jag nu kan vara det?!

men ha det bra och sov gott sen, om ni inte redan gör det!
pussssss...


' man lär av sina misstag. . . ♥ '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0