it sucks !

godkväll peeople.

vilken dag
vilken kväll.

började ju dagen bra faktiskt.
eller aa.. fick i mig lite frukost ochsådära.
gick sedan till stan med mamma framåt 1-tiden.
hon köpte sig en skjorta och ett linne,
som alla vet kommer det hamna i min garderob sen.
det är bra (;

åkte sedan vid halv 5-tiden till fyrby.
för att senare ta bussen som tog oss vidare ut till djurparken.
åt god mat, och drack enormt mycket vatten ! törstig.

sen så började det sega. blev bara en lång väntan på att kvällen skulle gå.
visst var det trevligt. men ae, ilte segt var det allt. det slutade med att
johanna, angelica, ronja, mickis, jessica och jag satt och lekte lekar..
"världens mest berömda...." & "Fader Abraham" och "mäster till..." och sist men inte minst
drog vi igång tigerjakten ! uuhu. vi är tuffa. eller barnsliga kanske är ett bättre ord.
men vad gör man inte för att låta tiden gå?

kom hem vid halv 12 ungefär.. har inte gjort så mycket.
borde kanske sova, men det har jag inte lust med.
kollade på floorfiller, vilket inte är bra. men det finns inte mycket bättre.

nu ska jag i vilket fall som helst röra mig åt mitt rum.
läsa lite kanske, uuuusch va tråkigt ! men det måste göras.. tyvärr!
sleep tight.

puss och hej.
"thinking about you all night"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0