innebandy, skola & one tree hill.

gudars, mitt huvud sprängs vilken sekund som helst. jävla svinspruta!
min arm värker.... det är synd om mig (a)


dagen började segt. Innebandyn var väl rolig att se, men de åkte ut.
på eftermiddagen var det svenska och jag orkade ingenting. mitt huvud orka ingenting.
nadapada. men så är det. kom hem vid halv 3 ungefär. tog hunden och gick en sväng.
jobbigt. men jag gjorde det ändå.

har inte gjort mycket mer, har inte ens orkat plugga så frågan är hur jag ska
orka träna :| men jag ska göra ett försök! one tree hill såg jag just på tv.
det är mysigt. bäst.

nu orkar jag inte skriva mer, ska lyssna på musik och försöka skriva lite ledarskap.
puss och hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0