hemmakväll.

åh, det kan vara bland det skönaste som finns.
om man verkligen känner för det.
- vilket jag gör just ikväll..

ligger i min säng just nu.
har en urmysig pläd runt hela mig
och lyssnar på musik och bara tänker typ..
hur underbart skönt som helst.
här ska jag nog spendera resten av kvällen också,
ska nog ta och ser en film och gosa in mig i pläden.
skönt som fan.

wå så kommer min kväll se ut, tråkig kankse folk tycker,
men ae så jävla skönt!
i morgon blir det träning och sedan hem till josefine.
sen får vi se helt enkelt (;

PUSS OCH KRAM.

" ' without you i'm weak in the knees, i need your therapy.. ' "


jag vill bli brun..




GULD VÄRDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0