haha, bästa ledarskapen !

tjaaaa !
idagä rj ag glad. idag mår jag bra.
i morgon är det jullov!
HOW LOVELY ÄR INTE DET ?!

haha, bästa ledarskapen, bästa kenta!
vi började med att skriva en utvärdering.
väldigt svårt fatkiskt ! men det gick bra. sedan pratade vi lite om likheter
som vi fått i våra arbeten. och sedan blev det fika och efter det lekte vi.
hah,

typ tigerjakt eller va leken hette. aldirg hört förut, men gudars va rligt det var!
ibland är det roligt att leka. efter det köpte vi fader abraham. haha jävla roligt!

fader abraham, fader abraham, fyra söner hade abraham och de åt och drack
och de drack och åt och så gjorde dem såhär:

höger hand.
vänster hand.
höger ben.
vänster ben.
ut med tungan.
fram med huvudet
upp med stjärten.

- vi såg ut som en drös idioter hoppandes på våra stolar ! 
ae fifan. roligt man kan ha ibland. Min dag är verlkligen gjord.


efter det pratade vi lite. och vi kom fram till att vi är en engagerad klass, tokiga,
stökiga ibland men trevliga filurer! det är vad vi är, trampe.
sen blev det piiimpelipimp. jag måste säga att jag suger på den leken.
men det är rätt roligt !

ae nu ska jag åka och handla med mamma. sedan ska jag träffa ronja och sedan
blir det träning. see you.

pussen.
"I remember the times, how it used to be. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0